راهنما
خوش آمدید!
این انجمن برای متخصصان و علاقهمندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایدههای جدید بازاریابی را به اشتراک بگذارید و بحث و گفتگو کنید، پروفایل حرفهای خود را ایجاد کنید و در کنار هم بازاریاب بهتری شوید.
این تالار گفتگو برای کاربران حرفهای و علاقهمند، طرفهای همکار و برنامهنویسها است. میتوانید درباره موضوعات زیر سؤال کنید:
- نحوه نصب سازمان یار بر روی زیرساخت ویژه،
- نحوه پیکربندی و یا سفارشیسازی سازمان یار برای نیازهای ویژه کسبوکار،
- بهترین روش برای استفاده از سازمان یار برای نیازهای ویژه کسبوکار،
- نحوه توسعه افزونهها برای نیازهای خود،
- سؤالات ویژه درباره خدمات سازمان یار و غیره.
لطفاً قبل از پرسیدن سؤال، سؤالات مشابه را جستجو کنید. میتوانید سؤالات را بر اساس عنوان و یا برچسب جستجو کنید. همچنین میتوانید به سؤالات خودتان نیز پاسخ دهید.
لطفاً از پرسیدن سؤالاتی که خیلی شخصی و بحث برانگیز هستند و یا نامرتبط با این تالار میباشند، خودداری کنید.
فقط باید سؤالات کاربردی و قابل پاسخی بپرسید که بر اساس مسائل واقعی که با آنها روبرو میشوید ایجاد شدهاند. سؤالات بی پایان و پُر بحث، مفید بودن این سایت را کاهش میدهد و سؤالات موجود و مفید دیگر را از صفحه اصلی خارج میکند.
برای جلوگیری از پرچمدار شدن سؤال خود و احتمالاً حذف شدن، از پرسیدن سؤالات شخصی در موارد زیر اجتناب کنید …
- هرگاه تمام پاسخها به یک اندازه معتبر باشند: «______ مورد علاقه شما چیست؟»
- پاسخ شما همراه با سؤال ارائه شود و انتظار پاسخهای بیشتری داشته باشید: «من از ______ برای ______ استفاده میکنم، شما چه چیز استفاده میکنید؟»
- در واقع مشکلی برای حل شدن وجود ندارد: «کنجکاوم که بدانم آیا سایر افراد هم چنین حسی دارند.»
- یک سؤال فرضی بی پایان از ما پرسیده شود: «اگر ______ اتفاق بیفتد، چه میشود؟»
- حرفهای یاوه سرایی که به سؤال تغییر یافته باشد: “جورابهای ______، درسته؟”
اگر مورد شما مطابق با یکی از این مثالهاست و یا اگر انگیزه شما از سؤال پرسیدن، این جمله باشد که «میخواهم در بحث و گفتگویی درباره ______ مشارکت کنم»، در این صورت، نباید در اینجا سؤال کنید. با این حال، اگر انگیزه شما، این باشد که «میخواهم سایر افراد، ______ را برای من توضیح دهند»، در این صورت، بلامانع است.
(بخش بالا از سؤالات متداول Stackoverflow اتخاذ شد است.)
بهعلاوه:
- پاسخها نباید سؤالاتی را اضافه کنند و یا آنها را ادامه دهند. به جای آن، یا سؤال را ویرایش کنید و یا نظردهی به سؤال را اضافه کنید.
- پاسخها نباید به گونه ای باشد که درباره سایر پاسخها نظر دهند. به جای آن، نظردهی را برای سایر پاسخها اضافه کنید.
- پاسخها نباید فقط به سایر سؤالات اشاره کنند. به جای آن، نظری را اضافه کنید که نشان دهنده "کپی احتمالی ..." باشد. با این حال، بهتر است لینک به سایر سؤالات و یا پاسخهای ارائه کننده اطلاعات مرتبط را وارد کنید.
- پاسخها نباید فقط لینکی به راهحل ارائه کنند. به جای آن، سعی کنید توضیح راهحل را به صورت متنی ارائه کنید، حتی اگر فقط کپی/پیست باشد. میتوانید از لینکها نیز استفاده کنید، ولی باید مکمل پاسخ باشند و به منابع و یا سایر مطالب اشاره کنند.
پاسخها نباید سؤالاتی را اضافه کنند و یا آنها را ادامه دهند. به جای آن، یا سؤال را ویرایش کنید و یا نظردهی به سؤال را اضافه کنید.
پاسخها نباید به گونه ای باشد که درباره سایر پاسخها نظر دهند. به جای آن، نظردهی را برای سایر پاسخها اضافه کنید.
پاسخها نباید فقط به سایر سؤالات اشاره کنند. به جای آن، نظری را اضافه کنید که نشان دهنده "کپی احتمالی ..." باشد. با این حال، بهتر است که لینک به سایر سؤالات و یا پاسخهای ارائه کننده اطلاعات مرتبط را وارد کنید.
پاسخها نباید فقط لینکی به راهحل ارائه کنند. به جای آن، سعی کنید توضیح راهحل را به صورت متنی ارائه کنید، حتی اگر فقط کپی/پیست باشد. میتوانید از لینکها نیز استفاده کنید، ولی باید مکمل پاسخ باشند و به منابع و یا سایر مطالب اشاره کنند.
پاسخها نباید شروع کننده بحث باشند تالار پرسش و پاسخ، گروه بحث و گفتگو نیست. لطفاً از بحث در پاسخهای خود اجتناب کنید. برای بحثهای کوتاه از امکانات نظردهی استفاده نمایید.
زمانی که یک سؤال و یا پاسخ، رأی مثبت میگیرد، کاربری که آنها را ارسال کرده است، امتیاز به دست میآورد که "امتیازات کارما" نامیده میشود. این امتیازات به عنوان معیار اعتماد انجمن به او محسوب میشود. وظایف مختلف به تدریج بر اساس این امتیازات به کاربران محول میشود.
به عنوان مثال، اگر سؤال جالبی بپرسید و یا پاسخ مفیدی بدهید، همافزایی شما رأی مثبت دریافت خواهد کرد. از طرف دیگر، اگر پاسخ گمراه کننده باشد، رأی منفی میگیرد. به هر رأی مثبت، 10 امتیاز تعلق می گیرد و در هر رأی منفی، 2 امتیاز کسر میشود. در مجموع، 200 امتیاز برای یک سؤال و یا جواب در هر روز قابل تجمیع است. جدول ارائه شده در آخر، پیش نیازهای امتیاز برای هر نوع وظیفه را توضیح میدهد.
هدف از این سایت، ایجاد پایگاه دانش مرتبط است که سؤالات مربوط به سازمان یار را پاسخ میدهد.
بنابراین، به منظور بهبود کیفیت کلی محتوای پایگاه دانش، سؤالات و پاسخها مانند صفحات ویکی توسط کاربران مجرب این سایت قابل ویرایش است. چنین امکاناتی بر اساس سطح امتیاز کاربر اعطاء میشود: بعد از اینکه امتیازتان به اندازه کافی بیشتر شد، میتوانید همین کار را انجام بدهید.
اگر این رویکرد با شما سازگار نیست، لطفاً به جامعه احترام بگذارید.
در اینجا، جدولی با امتیازات و سطح کارما مشاهده میشود